Retourneren en Ruilen

Tot hoe lang kan ik een online bestelling retourneren?

Binnen 14 dagen na de ontvangst- of afhaaldatum van de bestelling kunt u deze retourneren of ruilen.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?
U maakt een afdruk van de orderbevestiging, deze vind u in het "Postvak In" van uw email.
Hierop geeft u aan wat u retour stuurt en u voegt het formulier bij de onderdelen die u retour wilt sturen..

U kunt uw bestelling retourneren naar:

Kreidler Service Grijpskerk
Tureluur 4
9843GK  GRIJPSKERK

Let op: aan het retourneren via PostNL zijn kosten verbonden, deze zijn voor eigen rekening.

Na ontvangst van van de te ruilen of geretourneerde onderdelen worden deze door ons gecontroleerd op gebruik/montage en/of eventuele gebreken en/of beschadigingen.
Indien het gertourneerde of te ruilen onderdeel vrij is van gebruiks-, montagesporen, gebreken en of beschadigingen als gevolg van het (be)handelen van de koper, zal een akkoord voor tergbetaling van het betaalde bedrag worden gegeven.

Binnen 14 werkdagen ná ontvangst en de opvolgende controle door onze retourmedewerker, wordt het aankoopbedrag automatisch teruggestort op het rekeningnummer wat is gebruikt voor de betaling van de oorspronkelijke bestelling.

Welke regels gelden voor het retourneren?
Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze ongebruikt en onbeschadigd zijn en, voor zover mogelijk, verpakt in de originele verpakking.

Kan ik een artikel direct omruilen in de shop in Grijpskerk?
Vanzelfsprekend kan dat! Wij serveren een kopje koffie en zorgen ervoor dat u het juiste artikel krijgt!

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Voor het retourzenden van een deel van uw bestelling rekenen wij geen extra kosten. U ontvangt het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel terug, exclusief de verzendkosten.

Zijn er kosten verbonden aan het ruilen?
Voor het ruilen van uw bestelling rekenen wij alleen de verzenkosten en het eventuele prijsverschil.


Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?
De retourzending van een verkeerd geleverd of beschadigd artikel is zoals hierboven beschreven. Geef in dit geval op het retourformulier aan dat u een verkeerd of beschadigd artikel heeft ontvangen.

Als u een pakket op het postkantoor afgeeft, ontvangt u altijd een verzendbevestiging voorzien van een 3S-nummer. Bewaar dit bewijs van verzending zorgvuldig. Het is mogelijk dat wij u hier later om vragen.

Facebook